"به کجا روم زدستت که نمی دهی مجالی"
بَسَم از هوا گرفتن که پری نماند و بالی
به کجا رَوَم ز دستت؟ که نمیدهی مجالی
نَه ره گریز دارم نَه طریق آشنایی
چه غم اوفتادهای را که تواند احتیالی
همه عمر در فراقت بگذشت و سهل باشد
اگر احتمال دارد به قیامت اتصالی
| به کجا روم ز دستت با صدای شجریان... |

صداقت مهم ترین رکن زندگی است